Van Oost naar West... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Lisette Vuurst - WaarBenJij.nu Van Oost naar West... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Lisette Vuurst - WaarBenJij.nu

Van Oost naar West...

Blijf op de hoogte en volg Lisette

14 Augustus 2017 | Verenigde Staten, San Francisco

En ja hoor; we hebben de andere kant van de USA bereikt. Begonnen in New York, Eastcoast, aangekomen in San Francisco, Westcoast. Zo’n 8000 kilometers afgelegd met onze RV. Dat klinkt een stuk meer dan dat het voelt. Uiteindelijk doe je over het algemeen iedere dag een klein stukje met af een toe een hele rijdag ertussen.

We beginnen nu aan ons laatste gedeelte; de prachtige rit langs de westkust op de Pacific Highway 1. Op weg naar Los Angeles. Eerst nog een overnachting in Monteray.

Het bezoek aan San Francisco was prachtig. Een leuke, relaxte stad. Een vissersstad. Als geboren en getogen vissersdorp-inwoonster spreekt dat aan. Eindelijk weer lekker vis gegeten na al die American Steaks. Dat ging er in als koek.

Over koek gesproken; wat dat betreft zal ik weer blij zijn een Spakenburgs koekje te kunnen kopen. En al helemaal een Spakenburgs vers broodje. Ome Klaas, we komen er weer aan hoor!

By the way; hebben jullie in Nederland ook zoveel vallende sterren gezien de afgelopen twee nachten?
Om de sfeer hier te tekenen: we zaten rond ons kampvuur voor de camper te genieten van de heldere avond met een wijntje/colaatje/watertje. Schommelend op de bank, kijkend naar de sterren zagen Nienke en Hannah de eerste sterren vallen… Er niet op rekenend dat er ineens nog meer zouden zijn keken we allemaal naar boven. En ja hoor.. de één na de ander viel met een straal van licht achter zich aan. Wat een prachtgezicht. Je zou bijna zeggen dat dit natuurverschijnsel de vakantie helemaal compleet maakte…

I hope my wishes come true.

• 14 Augustus 2017 - 19:38

Henny:

Fijn dat het op begint te schieten....of niet???

• 15 Augustus 2017 - 15:56

Frik:

Hallo Met Pa, wat een mooie reisverslagen, prachtig, ik ben ook wel blij dat het einde nadert hoor 5 weken is echt lang. ben nieuwsgierig naar de verhalen.

met Nienke ook alles nog goed? en met Luther Hannah en Pieter ook?

Groetjes Pa