Topper die Powell - Reisverslag uit Duboistown, Verenigde Staten van Lisette Vuurst - WaarBenJij.nu Topper die Powell - Reisverslag uit Duboistown, Verenigde Staten van Lisette Vuurst - WaarBenJij.nu

Topper die Powell

Blijf op de hoogte en volg Lisette

06 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Duboistown

Aangekomen op de camping Wahweap bij Lake Powell. Meneer Powell was de allereerste die de hele Colorado River heeft bevaren. Wij kijken vanuit onze RV neer op het meer dat zijn naam draagt.

Morgen gaan we een bootje huren; een zonnetje met 32 graden wordt voorspeld. Dat wordt dus zwemmen, zonnen, lezen, picknicken. Ook even fijn.
Het mooie van deze vakantie is de afwisseling. Na een stad een rijdag, na een rijdag een hikedag, na het hiken varen, en ga zo nog maar even door.
We hebben de tijd van ons leven.

Onderweg hiernaartoe stopten we nog even om een prachtig punt van de Colorado te bewonderen; Horseshoe Bend. Uiteraard in de vorm van een hoefijzer.
Een paar mooie plaatjes geschoten.
Hopelijk lukt het me ze toe te voegen.

Terwijl ik dit typ zit ik in de rij om mijn was te doen. In de rij! Nog niet eerder meegemaakt; we komen steeds meer in toeristisch gebied.
Maar zal toch geduldig moeten blijven wachten; het is heet, we doen veel, hebben uiteraard iedere dag een schone onderbroek nodig. De zak met was is dus blij met deze Laundry. Denk dat ie anders uit zichzelf was weggelopen.. Jakkie.